Home » » Sefkattepe-Naza -dilara Buyukbayraktar Roportaji

Sefkattepe-Naza -dilara Buyukbayraktar Roportaji

Written By Yönetim on 18 Mart 2013 Pazartesi | 01:58

Şefkat tepe yi dilara büyükbayraktar olarak nasıl buluyorsun ?

DİLARA : ŞEFKAT TEPE ÜLKEMİZİN BARİZ GERÇEKLERİNİ GÜN YÜZÜNE ÇIKARTAN FİLM BİR YAPIM.ÇEKİMLERDEN TUTUN OYUNCULUKLARA KADAR HER ŞEY AMERİKANVARİ...
Naza olarak seyircilerden nasıl tepkiler alıyordunuz ?

DİLARA : TAHMİN EDECEGİNİZ ÜZRE KÖTÜ TEPKİLER ALIYORUM. KÖTÜ DERKEN ŞÖYLE TEPKİLERDEN KASTEDİYORUM ; SİZİN GİBİ HOŞ BİR HANIM NEDEN NAZA KARAKTERİNİ CANLANDIRIYOR. DAHA İYİ ROLLERDE OYNAYIN GİBİ MAİLLER VE SİTEMLER GELİYOR.

Okadar soguk havada, sette havaların sıcak olmasını umuyoruz 

DİLARA : ( GÜLÜYOR ) BEN ŞAHSEN ÇOK ****** ARKADAŞLIKLAR KAZANDIM .

40 yıl sonraya gidelim . Allah ömür vermiş. ne yapıyorusunuz ?

DİLARA : YILLARCA YURT DIŞINDA YAŞADIKTAN SONRA ÜLKEME DÖNMÜŞÜM VE BURALARDA BİR ÜNİVERSİTEDEN GENÇLERE TECRÜBELERİMİ AKTARIYORUM 



YURT DIŞI HAYALİN Mİ VAR ?

DİLARA : ÇOK DA HAYAL DEĞİL ASLINDA . KENDİME BURADA 5 SENE VERİYORUM . BU SERE ZARFINDA MESLEKİ ANLAMDA VE MADDİ ANLAMDA YERLERE GELİ , OYUNCULUK EĞİTİMİ ALMAK İÇİN AMERİKA ' YA GİTMEYİ DÜŞÜNÜYORUM 

40 yıl sonra dedik . soruyu daha realize edelim, 2013 yılından neler bekliyorsunuz ?

DİLARA : ÇOK UMUTLU DEĞİLİM AÇIKÇASI. DAHA İLK GÜNLERDE MEHMET ALİ BİRAND I , TOKTAMIŞ ATEŞ , METE IŞIKARA GİBİ HOCALARI KAYBETTİK ...
BUNUN DIŞINDA ETRAFIMIZA BAKTIGIMIZDA GENÇLERİN SADECE CİNSELLİK VE TÜKETİM ODAKLI YAŞADIKLARINI GÖRÜYOR, UMUTSUZLUĞA KAPILIYORUM . BİZ LİSEYE GİDERKEN İP ATLIYORDU K DÜŞÜNSENİZE ZAMANLA O MASUMİYET AZALIYOR GİBİ GELİYOR BANA. VE BUNUN TEK SUÇLUSU TEKNOLOJİ... İNTERNET , TELEFON , İZLEDİGİMİZ DİZİLER ...

İzledigimiz diziler demişken , sektörü nasıl değerlendiriyorsunuz ?

DİLARA : ÇEKİLEN DİZİLERİN AKLAKİ EROZYONU HIZLANDIRDIGINI DÜŞÜNÜYORUM . DİZİ KARAKTERLERİNE BENZEMEYE ÇALIŞAN GENÇLERDEN VE KİTAP OKUMAK YERİNE DİZİLERİ İZLEYEREK BESLENEN BEYİNLERDEN GELECEK BEKLİYORUZ. DİZİNİN BAŞINDA BİLE YAZIYORUZ ;" BURDAKİ OLAYLAR HAYAL ÜRÜNÜDÜR " DİYE AMA MİLLET OLARAK KARAKTERLERLE ÖZDEŞLEŞİYORUZ BİZ . SEKTÖRÜN KÖTÜ TARAFI BU , HALKIN ZAYIF NOKTARINI BİLEREK , REYTİNG KAYGISIYLA ONLARI KULLANIY
OR ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben Xudu.Memmedov azribaycandan salmlarimi catdiriram turk kardeslerimize ve demek istiyorum ki sefkat tepe dizisini azerbaycanda herkes izliyor 9 milyon halkimuz sizim dizinizi cox seviyoruz oyuncularin hepsini seviyorum keske onlarla goruse bilseydim diyorum kendi kendime ben naza hanimi cok seviyorum kalpden ve tarafdariyim opdum sizkeri turkiye