18 Mart 2013 Pazartesi

Efsun-Yeliz akkaya Roportaji -Frakli Desenler

Efsun karakterini oynayan Yeliz Akkaya bizi tüm iyimserlğiyle karşılarken, Yasin karakteriyle karşımıza çıkan Ali Selan Kanlı ise gelecek planlarını anlattı.



 Nasıl bir mahallede ve nasıl bir çocukluk geçirdiniz?

Anadoluyakasında Göztepe'de, neredeyse dört tarafı köşklerle çevrili, bol ağaçlı, hatta meyve ağaçlarıyla dolu bahçesi olan kocaman bir evde büyüdüm. Sokakta oynadığımız yetmezmiş gibi eve girip yemek yedikten sonra da, arkadaşlarımla birimizin evinde toplanıp oyunlar oynardık .


Hafta sonları mutlaka anneannemde ya da babaannemde aile toplantıları olurdu. Kocaman sofralar kurulurdu. Kuzenlerimle yaramazlıklar yapardık. Amcam ve babamın yaptığı ufak bir teknemiz vardı, yazın çoğunuda o tekneyle beraber adalarda geçirirdik. Kısacası oldukça mutlu bir çocukluk geçirdim.


 Lisede yola, Bennu Yıldırımlar olacağım diyerek çıkmışsınız. Olabildiniz mi? 

 Aynen, Bennu Yıldırımlar'ı o zaanlar ilk kez şehir tiyatrolarında çok güzel bir rolde izlemiştim. Sahnedeki duruşu, güzelliği ve tabi ki yeteneği beni o kadar etkilemiştiki uzun süre etkisinden kurtulamamıştım. Tam anlamıyla '' Ben Bennu Yıldırımlar'' olacağım demessem de onun kadar başarılı olmayı kafama koymuştum. Olabildim mi sorusuna içinse, ''ileride neden olmasın'' diyorum.

 Asıl çıkışınızı ''Bin bir Gece'' ile yaptığınız görüşüne katılıyor musunuz? 

Bu, hayatınızın dönüm noktası mıdır sizce? Aslında ilk çıkışı 'Yabancı Damat'la oldu. Yoksa ondan önce de baya bir projede yer almıştım. Ama Bin bir Gece benim için ilk uzun soluklu, set adabını kavradığım, yetenekli ve güzel insanlarla çalıştığım muhteşem bir fırsattı. Ama dönüm noktası diyecek olursak kesinlikle o Yabancı Damat'tır.

 Oynadığınız bir rol yüzünden taşlanmışsınız. Bu sizi psikolojik olarak sarstı mı? 


 Yabancı Damat'taki Esra Ataman rolüyle taşlandım evet. Gelen bu tepkinin bu denli yoğun olması beni ve çalışma arkadaşlarımı çok etkiledi. Bu demekti ki, iyi iş çıkardık. Pek çok projenin ardından ''Farklı Desenler'desiniz. Efsun karakterini,

Yeliz olarak yorumlamanızı istesek neler söylerdiniz? 

 Efsun yardım sever ve kocasına çok aşık bir kadın. O kadar aşıkki onu kaybetme durumunda hırçınlaşabilen ve sonuna kadar mücadeleyi bırakmayacak bir kadın aynı zamanda geçmişine vefası büyük olan, eski yaşadıklarını unutmayan yapıya sahip.

 Çekimler nasıl gidiyor?

 Çoğu işte olduğu gibi yoğun. Ama yayın günü bölümü izlediğimde tüm yoğunluk kendini tatlı bir gülümsemeye bırakıyor. Set arkadaşlarım, oyuncu arkadaşlarım o kadar pozitif ve o kadar iyiler ki bazen iki gün sete gitmediğimde özleyip telefon açıp seslerini duyduğumda çok mutlu oluyorum.

 Her sabah uyanıp aynaya baktığınızda ne görüyorsunuz? 

 Siz sorunca ilk kez düşünüyorum da, işin doğrusu her gün aynaya bakamıyorum (gülüyor) Bazen evden o kadar telaşlı ve aceleyle çıkıyorum ki, kendimle karşılaşamıyorum bile. Şayet başladığım gün çok tempolu ve yoğunsa yataktan kalkmadan önce kendi kendime ''bugünüm çok mutlu, pozitif, diğer günlerim gibi çok enerjik geçecek. '' diye kalkıyorum.

 10 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz? 

 Ben aileme çok düşkün biriyim. On yıl sonra tıpkı bugünkü gibi tüm ailemin yanımda, sağlıkla-mutlulukla olması, dünyadaki her şeyden çok mutlu edecektir beni. İş anlamında soruyorsanız, ailem yanımda olduktan sonra, gelmek istesemde gelemeyeceğim bir yer olmadığını düşünüyorum.
Previous Post
Next Post

post written by:

0 yorum: