4 Şubat 2012 Cumartesi

Kavgayı da, sabrı da Şefkat Tepe'de öğrendim



Canlandırdığı Leyla karakteriyle Şefkat Tepe dizisinin çekimlerinde en az zorlanan oyuncu Aslı Güner. Dizide zorlu doğa şartları ve oyunculuk adına çok şey öğrendiğini belirten Güner, "Erkek gibi dövüşüyorum. Çoğunu da alt ediyorum. Kendimi o anlamda çok geliştirdim. Zorlu şartlara alıştım." diyor. Çok narin bir yapıda olmadığını gizlemeyen oyuncu, küçükken karate eğitimi aldığını söylüyor.Kimi zaman teröristlerin safında, kimi zaman da askerlerin yanında görüyoruz onu... Kimi zaman anne-babasının intikamı için sarılıyor silaha, kimi zaman da kardeşi için ateşe atıyor kendini. En önemlisi de gönlünü kaptırdığı komutan için yanıyor yüreği... Şefkat Tepe'nin Leyla'sı Aslıhan Güner, dizinin ikinci döneminde de Konya'nın daha doğrusu; Sille ve Tatköy'ün tozunu toprağını yutmaya devam ediyor. Asi, Esir Kalpler, Çemberimde Gül Oya ve The İmam gibi onlarca projede rol alsa da çatışmadan çatışmaya koştuğu 'Şefkat Tepe' ona çok şey katmış. Gerek zorlu doğa şartları gerekse "Oyunculuk adına çok şey öğrendim." dediği dizi için; "Erkek gibi dövüşüyorum. Çoğunu da alt ediyorum. Kendimi o anlamda çok geliştirdim. Zorlu şartlara alıştım. Kavgayı da, sabrı da Şefkat Tepe'de öğrendim." diyor. Hikâyenin kilit noktasında olması, sorumluluğunu bir kat daha artırmış.

pek çok projede görev alan, dağda bayırda devam eden çekimlerde en az zorlanan oyuncu Güner... Canlandırdığı Leyla karakteri, aksiyonu bol dizide sürekli olarak ölümden dönen bir kız zira. Dağa çıkıyor teröristlerle, aşağı iniyor askerlerle, köye iniyor köylülerle mücadele ediyor. Çocukluğu köyde geçen ve kırsalda yetişen oyuncu, bunun kendisi için avantaj olduğunu düşünüyor. Zira teröristlerle boğuşuyor, dizini parçalıyor, dudağı patlıyor. Cildinin hassas olduğundan yakınsa da bir kız gibi narin olmadığını ise gizlemiyor. Küçükken karate eğitimi alan Güner, "Hep erkeklerle kavga ederdim. Kızlar benimle dövüşmeye cesaret edemezdi. Şimdi burada daha çok pratik yapıyorum." şeklinde konuşuyor. Her ne kadar yaptığı işin bir bayan için çok zor olduğunu söylese de, oyunculuk konusunda ailesi onu bir an olsun yalnız bırakmamış. Görev aldığı pek çok sete babasıyla birlikte gitmiş. Şimdi ise Konya'da kendisine bir hayat kurmuş. Ama İstanbul'dan da kopmamış. Çekimlere ara verildiğinde soluğu ailesinin yanında alıyor. Ancak setteki kardeşliği ve dostluğu ise her fırsatta dile getiriyor: "Bayan için zor bir meslek oyunculuk. Allah'a şükür, girdiğim ortama çabuk alışırım. Bir de şükürler olsun, karşıma hep iyi insanlar çıktı." Yapımcılığını Salih Asan'ın üstlendiği Şefkat Tepe'yi Erhan Baytimur yönetiyor. Dizide Mert Kılıç, Aslıhan Güner ve Sabri Özmener gibi isimler rol alıyor.
Previous Post
Next Post

post written by:

0 yorum: